Vračilo izdelka
Ali lahko naročene izdelke vrnem?
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa.
Kako vrnem izdelke?
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pararok.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: PARAROK, Manja Kos Lesar s.p., Breže 27, 1310 Ribnica.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je artikel uničen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe.
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od nakupa.
Kakšen je strošek vračila?
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe).
Na kaj moram paziti pri vračilu?
Pri vračilu izdelka prodajalcu je zelo pomembno, da izdelek ustrezno zapakirate v trdo škatlo in ga zaščitite med transportom. V kolikor bo izdelek neprimerno zavarovan in se bo med transportom poškodoval se smatra, da je bil izdelek poškodovan ali uničen zaradi krivde potrošnika in prodajalec ni zavezan k vračilu kupnine. Za zaščito se priporoča, da uporabite škatlo, v kateri ste izdelek prejeli.
Kdaj izdelka ne morem vrniti*
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali izdelek, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.
Kdaj prejmem vračilo plačila?
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Reklamacija / stvarna napaka
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine.
Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni in nepoškodovani. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo, po možnosti v tisto, v kateri ste prejeli izdelke.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot)
Podjetje PARAROK, Manja Kos Lesar s.p.. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – PARAROK, Manja Kos Lesar s.p. omogočiti, da izdelek pregleda.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.